bahar net
اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : خادم امام زمان
 
دختری با ظاهری ساده از خیابان گذشت که پسری در پیاده رو به او گفت:

چطوری سیبیلو؟

دختر خونسرد ، تبسمی کرد و جواب داد:

وقتی تو ابرو بر میداری و مو رنگ میکنی و گوشواره میندازی

من سیبیل میزارم تا جامعه احساس کمبود مرد نداشته باشه !




دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : خادم امام زمان



شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : خادم امام زمان

تلاش و فعالیت زن در منزل، نقش بهسزایی در رشد و تکامل خانواده از نظر تربیتی، فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی دارد. متأسفانه در گذشته تلاش زنان بر اثر تحقیر، ارزش و قیمتی نداشت. رسول خدا - ص - با توجه به نقش عمده و حیاتی زن در سعادت خانواده، به تلاش زن، چنان ارزش و قیمت داد که در ردیف ارزش و قیمت پیکار مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفت؛ چنین نگاهی به ارزشمندی فعالیت زنان، حکایت از جایگاه والای زنان در نزد خداوند سبحان و رسول برگزیده او دارد.



▪ تلاش مردان برای خانواده، همپای جهاد در راه خداست.

کار و فعالیت مردان برای تأمین رفاه و رفع نیازمندی خانه با چنین نگاهی که همسرش رکن اصلی آن را تشکیل میدهد، حکایت از جایگاه و ارزشمندی زن در آموزههای پیامبر گرامی ـ ص - دارد 



ادامه مطلب ...


شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : خادم امام زمان

در حالی که در غرب و کشورهای صنعتی بحث بر سر دفاع از آزادی و تساوی حقوق و اختیارات فردی و اجتماعی زنان با مردان سالیان متمادی جریان داشت، امام خمینی(رض) معمار انقلاب اسلامی، از نخستین روزهای مبارزه مردم ایران با رژیم ستمشاهی همواره تأکید داشتند: اسلام با هیچ چیز از این مظاهر تمدن مخالفت ندارد، با هیچ قشری از شما مخالفت ندارد، از نظر اسلام زن و مرد به طور یکسان از مواهب انسانی برخوردارند.


همه حقوقی را که مرد دارا می باشد، برای زن هم همان حقوق هست. حق تحصیل، حق کار، حق مالکیت، حق رأی دادن و رأی گرفتن. لیکن هم در مرد مواردی است که چیزهایی به دلیل پیدایش مفاسد بر او حرام است و هم در زن مواردی هست که به دلیل مفسده، اموری بر او حرام است.

 . 



ادامه مطلب ...


شنبه 1 فروردين 1386برچسب:, :: 5:44 ::  نويسنده : خادم امام زمان

آنچه اگر شما هم از آن دسته خانم های در شرف ازدواج هستید، حتما این مطلب را بخوانید تا از همان ابتدای زندگی جلوی برخی اشتباه ها را بگیرید.

توصیه اول: مامان بازی ممنوع!
خانم‌ها باید توجه داشته باشند که با مردها "مامان بازی" نکنند. مامان بازی یعنی زن‌ها به مردها بگویند که چه چیزی درست است و چه چیزی درست نیست.


چه حرفی بزن و چه حرفی نزن. مامان بازی یعنی این‌که مردها به تنهایی از پس انجام کارهایشان بر نمی‌آیند و نیاز به کنترل و هدایت دارند.

زنان به ۹ روش با آقایان "مامان بازی" می‌کنند:



ادامه مطلب ...


جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : خادم امام زمان

 

نقش زنان در ایّام غیبت و ظهور امام زمان، علیه‏السلام 

 

 

نقش زنان در دوران غیبت صغری
در دوران سخت غیبت صغری، در روزهایی که شیعیان پس از دویست و شصت سال با یک آزمایش بزرگ رو به رو بودند و می‏بایست با غیبت امام خو کنند، یک زن به عنوان مفزع و پناه معرفی می‏شود و آن مادر بزرگوار امام حسن عسکری، علیه‏السلام، است. در این دوره، اگر چه امام هادی و امام حسن عسکری، علیهماالسلام، زمینه غیبت را از پیش فراهم کرده بودند و شخصیتهای مورد اعتمادی همانند عثمان‏بن سعید عمری و پسرش محمد بن عثمان رابه‏عنوان وکیل معرفی کرده بودند، به‏دلایلی از موقعیت مادر امام حسن عسکری، علیه‏السلام، معروف به «جدّه»، استفاده شد و وی پناه شیعه معروف گردید. ازگفتگوی احمد بن ابراهیم با «حکیمه» دختر امام جواد، علیه‏السلام، برمی‏آید که پس از گذشت دوسال از رحلت امام حسن عسکری، علیه‏السلام، همچنان بسیاری از کارها به‏دست مادر بزرگوار امام حسن عسکری، علیه‏السلام، انجام می‏شده است ولی در حقیقت ازطرف حضرت حجة‏بن‏الحسن، علیه‏السلام، و به فرمان آن حضرت صورت گرفته است.
 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar net و آدرس bahar64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان